Dag 11

det roliga e på gång och känner mig som en michelingubbe, lägger på mig massa vätska..blää va det e orättvist ibland att vara tjej! =(
Men träningen o kosten flyter på som det ska, men igår kände man sig iaf lite "fit"..inte idag..men men snart e kroppen i fas igen! :)
Jag började träningspasset idag med en vända i spåret på ca 15 min på 85 % av maxpulsen...så jäkla skönt att komma igång med löpningen! Sen in på gymmet o sen 10 min på löpbandet mellan första o andra setet..jag älskar när svetten rinner om en, då känner man verkligen att kroppen får jobba!
Längtar redan till imån när man får kriga igen och det är ju så kul att se musklerna tona fram mer o mer, man får verkligen lön för mödan :) Håll i nu alla, tänk 10 dagar i stöten då känns det liite lättare! :)

Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar