Dag 3

Om alla dagar blir som den här så vore det super, allt har kännts så lättsamt..både med mat, träning..men men snart kommer väl svackor o frestelser ;P Måste säga att läsa andras bloggar om "fitnessfighten" gör att man känner att man kommer fixa det här, tillsammans! :)

Leder ju spinnpass varje tisdag, så idag körde jag träningsprogrammet utan cardio innan mitt pass. Passet gick som en dans kändes det som, hade massor av energi! :D..
När jag kom hem kasta jag i mig middagen under tiden jag tittade på "Biggest Looser", vilken prestation dom människorna gör..vart så himla rörd av att se deras vilja att kämpa..då e det inte lite dom har o kämpa med!
Blev så peppad av programmet så jag stack ut och powerwalka i 50 min..så nu blir det en dusch och sen Desperate Housewifes, lyxtisdag! :)
Sen e det bara hopp i säng o ladda för morgondan, idag var en bra o lätt dag...vi får hoppas att det håller i sig! Hang in there!! :D

1 kommentar:

  1. Klart vi kommer att fixa det här ;) Visst är det skönt att powerwalka, älskar det synd bara att det är så tråkigt väder :(

    SvaraRadera