Dag 2

Började dan med 40 min powerwalk, sen gymmet..gillar verkligen upplägget på träningen, grymt svettigt o det är över på en timme! :)..sen har dagen gått i ett, tur man hade förberett matlådor. Mitt i det här har vi fått beordrad övertid på 8 tim i veckan, känner mig sjukt stressad. Ändå har jag ju bara mig själv att tänka på, singel o inga barn..har all tid i världen typ. Jag beundrar alla er som kör "fitnessfighten" som även har en familj´att tänka på samtidigt o ändå lyckas pussla ihop allt...eloge till er!! :)

Maten funkar jättebra, förutom att jag hinner bli hungrig mellan målen..kanske ger med sig tillslut, säkert lite psykiskt oxå! ;D

Har jobbat em ikväll..men imån blir det fm-skift eftersom jag leder spinnpass på tisdagar, så nu måste jag försöka få den där viktiga skönhetssömnen..klockan ringer 04.45, puh! ;P
Kämpa på nu allesammans, vi är en dag närmare målet! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar